Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Úvod

Náš přístup

Náročné společných předpokladů

Již více než 75 let většina amerických školách následovaly tři standardní postupy, které jsou tak kulturně vložené, aby téměř uniknout otázku: izolovat studenty ze světa dospělých, oddělený myšlení v tom, a oddělit studentů podle vnímané akademické schopnosti, třídy, rasy, pohlaví, nebo jazykové schopnosti.

Od roku 2000, High Tech High K-12 školy zrušil tyto principy podle:

Přijímání studentů prostřednictvím loterie a seskupovat je heterogenně Zapojení studentů v dospělém světě práce prostřednictvím práce v terénu a stáží Integrace ruce, srdce a mysli prostřednictvím přísného, ​​hands-o projektech

GSE připravuje pedagogy navrhnout a ujmout se vedení v programech s paralelním závazek ke spravedlnosti, přesnost a relevance pro všechny studenty. Spíše než vytvoření repliky High Tech High, pedagogové učení prostřednictvím GSE jsou vedeni k používání našich klinických pracovištích jako kontext pro učení: příležitost riskovat, odrážejí na praxi a formovat svou vlastní vizi pro efektivní výuky, učení a vedení.

Přední s inovativní praxe

GSE se vynořil z, a je plně zakotvena v, charterový školní síť inovativních škol založené na projektech. Stejně jako třinácti High Tech High K-12 škol, které slouží jako kontext pro vzdělávání dospělých, GSE se zavazuje poskytovat učení zkušenosti, které jsou personalizované, autentické, a transformativní. GSE studenti vytvořit individuální studijní plány, sledovat osnovy na projektové bázi, prozkoumat své vlastní otázky prostřednictvím přísného šetření, a rozvíjet digitální portfolia, aby se prokázalo jejich učení. Učí se tím, že dělá, a mají dostatek příležitostí k prozkoumání průsečík teorie a praxe a přemýšlet o své učení. Jako studenty lékařské fakulty ve fakultní nemocnici, GSE studenti absolvovat kurzy a provádět výzkum, přičemž zároveň každý den v reálném světě účinných, inovativních škol.

Design pro sociální spravedlnost

High Tech High byl založen jako akciový experiment v integraci sociální třídy. Pracovní splnit nerealizovaný příslib Brown v. Board of Education, deklarovat "oddělený jak neodmyslitelně nerovný", se High Tech High K-12 školy byly navrženy tak, aby poskytují přístup a výzvou pro všechny studenty v rámci inovativní vzdělávací prostředí. Z návrhu každé škole k návrhu každé učební zkušenosti, HTH vychovatelé přinést rozhodující akciový objektiv pro jejich práci řešit historický a systematický útlak ovlivňující znevýhodněných studentů. Díky progresivní pedagogiky se zaměřením na hlubší učení, studenti mají hlas a výběr v jejich učení a autentické účel a publikum za jejich práci. Na druhé straně, studenti v GSE zkoumat spojení mezi vlastním kapitálem a designu ve své praxi a rozvíjet efektivní vůdčí schopnosti podporovat své kolegy v utváření školy, které jsou jak inovativní a spravedlivé.

Strategické priority

HTH GSE se snaží být uznána v zemi a na celém světě jako rozbočovač progresivní praxe týkající se výuky, učení a vedení, a jako model promyšlené, integrované a transformační vzdělání absolventa, který má přímý dopad na K-12 školy. Tato snaha se odráží zvláštní a jedinečné schopnosti HTH GSE jakožto postgraduální studium vložené do vysoce účinných a inovativních K-12 školy překlenout světy teorie a praxe, stipendia a akce.

K dosažení tohoto usilování se HTH GSE nastínila následující tři strategické priority:

Strategická priorita číslo jedna: GSE se zaměřuje na modelování a podporovat přemýšlivý a pokrokové výuku a vedení a to jak uvnitř i vně svých klinických pracovištích. Strategická priorita číslo dvě: GSE si klade za cíl pomoci učitelům, administrátory a tvůrce politiky v jejich úsilí o transformaci výuku a učení na místní, národní, a po celém světě. Strategická priorita číslo tři: GSE cílem je zajistit finanční udržitelnost naší instituci, a zajistit jeho budoucnost.

Stipendium a inovace

GSE má unikátní kapacitu-jako postgraduální studium vložené do vysoce účinných a inovativních K-12 školy-překlenout světy teorie a praxe, stipendia a akce. GSE fakulty a studenti provádět vědecký výzkum, podělte se o své práce s akademickými a odbornou veřejnost, a podporovat inovativní postupy v oblasti vzdělávání většího společenství. Tyto snahy sloužit čtyři vzájemně propojené funkce:

Integrace teorie a praxe

GSE výzkum je založen na poločasem zkušenostech studentů, pedagogů, školy a komunity. My spojit odborné praxe a řemeslné znalosti různých teoretické pohledy prozkoumat a rozšířit každý. GSE fakulty a studenti dát teorii do praxe, a v tom, zmocnit pedagogům přispět k rostoucí znalostní bázi výuky, učení a vedení jako oba praktiky a teorie-stavitelé.

Podpora spravedlivé a poutavé vzdělávacího prostředí

GSE se zavázala k vědecké práci a praxi, která podporuje tvorbu spravedlivé, poutavé prostředí k učení jak pro mladé lidi a dospělé. Vysoké Tech High K-12 školy jsou široce uznávané pro přístupy k výuce a učení, které zdůrazňují personalizace, připojte se světem mimo školu, a nabízejí přístup a výzvou pro všechny žáky. GSE poskytuje prostředky a podporu pro učitele a politickými činiteli vytvořit takové prostředí, v celé zemi a na celém světě.

Podávat školách a komunitách

GSE má za cíl rozvíjet chápání vyučování a učení, které jsou žalovatelné a hodnoty do komunit, kde působíme. Ve studiích výukové prostředí a komunit, jsme se přihlásí etiku vzájemné zranitelnosti v němž výzkumní pracovníci a účastníci zapojit jako spolupracovníci v snaze o hlubší porozumění. GSE fakulty a studenti sdílet jejich vyvíjející se chápání s účastníky výzkumu, vyzve účastníky, aby společně konstruktové význam, a usnadnit dialog, který vede ke konstruktivnímu jednání.

Zapojení vědce a odborníky z praxe

Jak vědci zabývající se komunitách praxe, GSE fakulty a studenti sdílet naše práce s oběma odborných a akademických publikum, a hledat příležitosti pro spolupráci s pedagogy a vědce z jiných institucí. Kromě toho GSE slouží jako organizátor kritických rozhovorů, hostování pobyty pro pedagogy z celého světa a zveřejnění bez krabičky, vrstevník-zhodnotil žurnál vzdělávání dospělých ve školách.

Získané dovednosti, znalosti

Posláním GSE je rozvíjet reflexní praktického vůdce, kteří efektivně pracovat s kolegy a komunitami k vytvoření a udržení inovativní, autentické, a přísné učení prostředí pro všechny studenty. Tato společná vize je vyjádřen v našich institucionálních studijních výsledků (ILO) ~ cvičit Pozorné bádání a odrazu (Ir), design spravedlivé prostředí k učení (D), a zapojit se do vedení pro školní změny (L) ~, jakož i odpovídající programové učení výstupy pro M.Ed. Program. Jako vychovatelé a vedoucí, budou absolventi schopni:

Praxe Promyšlený Poptávka & Reflection (IR)

Reflektivní praxe (IR1): Zamyslete se a kriticky analyzovat své vlastní praxe řídit budoucí činnost. Connection (IR2): syntetizovat a propojit relevantní teorii a stipendium na své vlastní praxi. Badatelská (IR3): Design, řízení a šetření podíl, který řeší zásadní otázky ze své praxe.

Konstrukční Spravedlivé Learning Environments (D)

Vzdělávací Design (D1): Práce s kolegy navrhnout přístupy k učení, které zdůrazňují personalizace, připojit se k světu mimo školní a nabízejí přístup a výzvou pro všechny žáky. Program Design (D2): Prokázat porozumění tomu, jak o přidělení dospělých a prostředky studenta ovlivňuje vytvoření spravedlivých vzdělávacího prostředí ve školách.

Zapojit se do vedení školy pro změnu (L)

Usnadnění (L1): Podpora a usnadnění studentů a učitelů dialog zaměřený na zkvalitnění výuky a učení. Collaboration (L2): Zapojit kolegy a studenty v trvalé úsilí k vytváření spravedlivé, zapojení vzdělávacího prostředí.

Místa

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Otázky