Hawaii Tokai International College
Úvod
Založena v roce 1992 jako americká dvouletá vysoká škola liberálních umění, Hawaii Tokai International College (HTIC) se nachází ve městě Kapolei. HTIC, který je akreditován akreditační komisí pro vysoké školy ve Společenství a juniorské vysoké školy západního sdružení škol a vysokých škol (WASC), je jediným americkým areálem Tokajského univerzitního vzdělávacího systému v Japonsku. HTIC odráží kombinované vzdělávací filozofie zakladatele TES Dr. Shigeyoshi Matsumae a dr. Richarda Kosakiho, emeritní kancléřskou univerzitu v Hawaii, bývalého profesora a zakladatele UH Community College System. Oba muži sdíleli pevnou víru v aktivní vzdělávání, díky němuž studenti získávají nejen znalosti, ale také rozvíjejí kritické myšlení, komunikační dovednosti a intelektuální zvědavost, aby byli celoživotní učení.
Jako vědec doktor Matsumae věřil, že silné vzdělání liberálního umění by přispělo k morálnímu a společenskému uvědomění nezbytnému pro stále technologicky pokročilejší svět. Jeho zkušenosti z druhé světové války ho vedly k přesvědčení, že mezinárodní osvěta je nejlepší cestou k trvalému mírovému světu. Tokajský univerzitní vzdělávací systém (TES) je rozsáhlá síť vzdělávacích a výzkumných institucí po celém Japonsku, se sídlem v Dánsku a Rakousku. Havajská jedinečná geografická poloha a bohaté multikulturní prostředí z něj činí ideální místo pro americký areál TES.
Takže HTIC je příkladem a odráží víru Dr. Matsumaeho. I když je japonský vlastník, HTIC je akreditovaná americká liberální umělecká juniorská škola. Při zakládání HTIC doktor Kosaki čerpal z Tokajské mise světového míru a stanovil jako cíl univerzity mezinárodní studentský orgán, který by studoval a žil společně ve vzdělávací komunitě.
Účast Společenství
Všichni studenti na HTIC jsou povzbuzováni, aby se účastnili místní komunity a v průběhu let se dobrovolně angažovali v komunitních centrech, školách, zařízeních pro péči o děti, na trzích zemědělců, učišťování pláží a na akcích jako Havajský mezinárodní filmový festival, Velký běh Aloha a Honolulu Maratón. K dispozici jsou také možnosti pozorování z první ruky a účast v podnikatelské komunitě a místní samosprávě.
Vedle vzdělávacích programů HTIC se vysoká škola účastní života komunity tím, že sdílí své zázemí se skupinami, které chtějí uspořádat workshopy, semináře, konference a školení.
Vzhledem k tomu, že se Havaj pohybuje hlouběji do 21. století, instituce, jako je HTIC, budou hrát zásadní roli při vytváření mezinárodních mostů nezbytných pro všechny, kteří se snaží o své "celosvětové vesnici" umět artikulovat a kulturně si uvědomovat. Stejně jako HTIC je mladý, energický a oddaný poskytující studentům tyto mosty pro zlepšení svého života, HTIC se věnuje podpoře výměny názorů mezi vědci, výzkumnými pracovníky, vládou a obchodními lídry v různých tématech a otázkách. HTIC přitom doufá, že bude i nadále aktivní součástí komunity západního Oahu, přispívající mnoha pozitivními způsoby k její dynamice a růstu - stejně jako multikulturní Havaj poskytl mezinárodním studentům a návštěvníkům HTIC místo, kde se mohou prožít teplý duch z Aloha.
Výsledky institucionálního vzdělávání
Výstupy institucionálního učení HTIC jsou zakotveny v jeho poslání rozvíjet studenty, aby se stali produktivními globálními občany. Tyto studijní výsledky jsou nedílnou součástí kurzů, programů, služeb a činností akademie. Všechny kurzy nabízené v HTIC obsahují, pokud je to vhodné, tyto výsledky učení.
(Navíc jsou vybrané třídy označeny každý termín jako "intenzivní" třídy a zdůrazňují tyto tři konkrétní výsledky: psaní, ústní komunikace a / nebo společné učení).
Efektivní komunikační dovednosti
Studenti analyticky číst, slyšet slyšitelně a komunikovat jasně, efektivně a tvořivě v písemné i ústní formě způsobem, který je vhodný pro publikum, situaci a kontext.
Oblasti dovedností, znalostí a hodnot, které obsahují tento výsledek institucionálního vzdělávání, ve kterém musí studenti dosáhnout, jsou:
- Ústní
- Psaný
- Čtení chápání
- Intelektuální a praktické dovednosti
Intelektuální a praktické dovednosti
Studenti demonstrují intelektuální a praktické dovednosti v různých kontextech a oblastech, interpretují a nabízejí odůvodněné řešení problémů, které se vyskytují jak v učebně, tak i mimo ni.
Studenti provádějí kvantitativní a vědecké analýzy a vyhodnocují uvažování, tvrzení nebo informace. Studenti také demonstrují kreativitu a uvědomí umělecké ocenění.
Oblasti dovedností, znalostí a hodnot, které obsahují tento výsledek institucionálního vzdělávání, ve kterém musí studenti dosáhnout, jsou:
- Kritické myšlení
- Kvantitativní odůvodnění
- Tvořivost
- Informační a technologická gramotnost
- Estetické ocenění
- Globální občanství
Globální občanství
Studenti projevují pocit vědomí mimo sebe, který zahrnuje zhodnocení rozmanitosti a mnohojazyčnosti. Studenti také praktikují spolupráci, etické chování a další chování, které přispívají k celosvětovému porozumění a světovému míru.
Oblasti dovedností, znalostí a hodnot, které obsahují tento výsledek institucionálního vzdělávání, ve kterém musí studenti dosáhnout, jsou:
- Interkulturní porozumění
- Etické zdůvodnění
- Znalost druhého jazyka
- Kooperativní učení
- Pochopení otázek světového míru
Plán
HTIC nabízí každý rok čtyři akademické podmínky. Noví studenti se mohou rozhodnout začít studovat na začátku všech čtyř čtyřdenních termínů: Pád (září / říjen), Zimní (leden), Jarní (duben) nebo Letní (červen / červenec)